Pink Bow Tie
mungkin ku tak bisa menyatakan
apa terlintas di benangku
bukan kerana ku tak mencinta 
cuma kerana ku tak mampu menatap matamu
tapi..
bukan kah semua rasa ku 
sedia kau tahu betapa ku perlu
mengapai erat dan menulis apa yang di hatiku
kerna dalam hatiku 
selalu ada kamu....
tuhan tolonglah ku 
kerana aku takut kehilangan dia
kerna aku takut 
dia kan pergi meninggalkan ku sendiri disini
tuhan tunjukkan lah 
apa yang terukir dalam hatinya 
selama mana harus aku datangi
agar telerai semua kusut ini 
tapi..
bukankah semua rasa ku
sedia kau tahu betapa ku perlu
menggapai pena dan menulis apa yang ada di hatiku
tuhan tunjukan kanlah apa yang teruki
sedalam mana harus aku datangi
agar telerai semua kusut ini
tuhan tolong aku pinjamkan kembali dia kepada ku
bukak kan lah takdir untuk ku
kembali kan dia seperti dulu 
tuhan tunjukkan lahhh......