Pink Bow Tie
assalamualaikum semua how are you? sihat ka? ok aku sihat ja urmm lama pulak aku tak pi kenduri kahwin kan? bila tengok orang kahwin ni teringin gila nak kahwin semua cantik cantik wowww ! teringin mak nok teringin sangat nak pakai baju pengantin ..

wahh tengok pengantin rasa macam aww ummm arghhhh tah rasa happy gila BABRIE well dah jadi yang halal pegang tangan pun dah takpa dh jadi yang sah nak buat apa pun boleh peluk cium pun boleh argh me ? JEALOUS! bilanya aku nak kahwin pulak? sempat ka aku nak kahwin? sempat ka aku nak belaki kahkahkah funny funny gediknya hang >.< errr ? hellloooooo semua orang nak kahwin lah aku pun nak zzzzzzZ

ok yang paling best bila tengok MARIA ELENA oh my sistaH! ohmaigad bila dia jadi kakak aku ni? omg omg omg! chooppp bukan perasan apa lah! masalah orang cakap muka dia mirip mirip aku ada la sikit and her style pun urmm ada la jugak macam aku. oh wait dia tiru aku ka aku yang tiru dia? oh nononono! bukan bukan tak tiru sapa ok :)

alright sambung......
dia punya wedding pergh super duper tralalalalala macam wedding off the year opps eh bukan sebab apa simple mewah and urmmm tah suka tengok cara maria elena she's my idol ya sebab dia tak control macam orang lain. macam err jeng jenngggg ada la makhluk makhluk ehek. i love her style sempooi ja kan kalau nak tengok dia tak make up pun sgt ? natural face oh no baby face natural face :P


Maria dengan As sesuai sangat syukur dapat husband macam tu btw congratssss MARIA . harapan? 
harap harap dapat baby ramai kalau boleh buatlah team bola :D hahaks . 




ME? BILA AKU NAK KAHWIN ? I WANT I WANT HMM HMM SOB SOBBBB :( in SHA ALLAH one day amin aminnn salam :)