Pink Bow Tie
Jika dalam cintamu hatimu lebih sering terluka daripada digembirakannya, maka lepaskanlah dia dari genggaman penuh khawatirmu..
Jika dia memang cinta sejatimu Dia akan kembali sebagai belahan jiwa yg memuliakanmu..
Tetapi jika dia tidak pernah kembali, Memang dari awal dia tidak pernah direncanakan untukmu. 

Hapuskanlah sedihmu,
Indahkanlah dirimu
Dan harumkanlah ruang tamu dihatimu bagi cinta yang Baru...

kadang-kadang Allah sengaja ketemukan kita denga orang yang SALAH dia sengaja ketemukan kita dengan orang yang salah sebab dia nak kita faham bahawa cinta yang terbaik hanya ada bersama ALLAH.

Allah sentiasa dengan kita.
Walau tak ada ORANG sayang kita TAPI ALLAH ada dekat di hati kita,
Walau tak ada ORANG cinta kita TAPI ALLAH sentiasa KASIHI kita,
Walau tak ada ORANG tolong kita TAPI ALLAH ada LINDUNGI kita,
Walau tak ada ORANG rindu kita TAPI ALLAH tetap tunggu kita,


kadang kadang aku tefikir jugak sapa la jodoh aku siapalah bakal suami aku oh kawin ka aku suatu hari nanti? beriman kah bakal suami aku? inshaaAllah :) 

"Ya ALLAH,
Berikanlah kepadaku Suami/Isteri TERBAIK dari sisi-Mu
Suami/Isteri yang juga menjadi sahabatku dlm Urusan Agama,Dunia dan AkhiratMu
Ya Illahi Tetap SABARKAN Hatiku dlm penantian ini
Semoga Keindahan yang kudambakan menghampiri dimasa indahMu Amin yaAllah"