Pink Bow Tie
assalamualaikum semua selamat malam dan pagi pepagi macam ni lah baru saya nak update blog bagaikan iyela baru ada tenaga sikit kahkahkah. hm bahagianya bila ada orang ambil berat pasal kita kan bestnya. kenapa saya tak macam tu? kenapa saya selalu dapat lelaki yang selalu penting kan diri dia cari saya time dia susah dan boring kenapa saya tak dapat yang selalu dengan saya everytime every minutes every hours everyday. hm malangkah malangkah nasib saya ni selalu dapat macam ni? bukan nak berkira or wtv tapi saya ni ada hati perasaan jugak. hm kenapa kalau nak couple mesti nak sembunyi? sebab takut orang lain tahu? takut perempuan lain tak layan? oh no! saya tak suka macam tu saya tak kisah kalau lelaki tu kawan tweet or apa apa ja dengan perempuan lain tapi jangan anggap saya macam kawan. eh dah nama sayaa pun girlfriend kan saya pun ada hati dan perasaan. kenapa semua lelaki macam ni? mana mana yang lain mana yang boleh faham perasaan saya? mana weyh mana. i need true love tak kisah la umur dia berapa tapi cinta ni memerlukan perngorbanan weyh . haa sedih selalu dapat macam ni . ya aku percaya pada jdoh tapi tak haram kalau bercinta berlandaskan agama . ya allah kau jodohkanlah aku dengan insan manusia yang beriman takwa kepada mu ya allah insyallah :/