Pink Bow Tie
assalamualaikum w.b.t hi semua pe kaba. ok harini dah dua ramadhan Alhamdulillah dah settle untuk hari kedua moga hari hari yang seterusnya dapat lah kita membuat amal ibadat yer. ok berbalik pada tajuk yg nak disampaikan eh tajuk pun tak tau lagi nak sampaikan gimana ya gawat sih ! 

haaaa ceni dia tak ada tajuk tapi dia ada pepatah. entah lah nak pepatah kepe, tapi orang sekarang selalu pakai ah ayat cengitu. " jangan selalu berharap pada benda yang tak pasti jadi milik kita" haa centu lah kot ayat dia. err asal pasaipa hush ayat macam redho pasrah je maa.. hahahaha eh lebih kurang ah pasrah dan redho bila kita tengok orang tu first time kita tengok en enn jantung dah dup dap dup dap. ermm ingatka dia lah boyafriend kepe eh tak ada lah taruh harapan hati dan perasaan ni kat dia. entah la kenapa sebab apa ada perasaan ceni, sedangkan baru jee kot kenal. seriously aku baru je kot tengok tapi ada hati dah... isk teruk ah hengko maa! 

eh sat nah...... aku je kot yg ada hati kat si dia tu. si dia tu tak pernah tau pun kekwan aku pun tak tau ah weh benda alah ni! so aku dengan Dia je yang tau apa perasaan aku ni ha!!!!!! 

tapi back to the story! aku tak boleh taruh hati dan perasaan kat dia sebab? SEBAB DIA DAH GIRLFRIEND hah gitu. pergh hancur remuk hatiku tapi memang tak kesah pun sebab tah ah hati perasaan ni bukan nak kat dia sangat! sesaja sebab dia ni spesis sedap mata memandang berat hatiku melihatnya hahahaahahahahhaha. sebab taste aku kot kepala hotak pun cam aku je hahaha thats why i like him! tapi malang tak berbau bukan nasib aku bukan jodoh aku. eh tak lah sebab aku pun tak pernah cakap yang aku ni suka pun kot dia, so nak heran buatpa iye dak :) 

aku ni pun satu ego tinggi spesis tanak ngalah nak menang! eh tapi betul what perempuan ni kena jual mahal. bila dah jual mahal tak laku pulak haa lah dah ah muka tak secantik pastu ada hati nak kat orang itu ini ahahahahaha. weh hati perasaan ni ada weh tapi nak buat macam mana nasi dah jadi bubur. hahahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha  ekceli takde pun ha sampai nak tergila gilakan bdk tu cuma nak je cakap weh aku suka kt kau pastu lantak kau ah nak suka aku ke tak. lepas dah ckp confirm aku lega...pastu nak jadi apa pun jadi ah aku tak kesah haha.

moral of the story, kau jgn nak ada hati dan perasaan kau dekat org cepat sangat. g check dulu status dia tu haa dah berpunya ke belum! kalau belum tu bagus pegi je ckp kau suka kat dia hahaha, zaman sekarang terbalik sistur, perempuan yang tackle laki. bukan laki yang tackle perempuan wahahaha. renung renung kan ...

p/s : gurau senda sebelum tarawikh sistur brotha selamat berpuasa chaw :D